give me a break!

Igår var det jobb som vanligt till 17 och sen var det möte hela kvällen så något annat utöver det hann jag inte med.


Allt känns bara tråk & grå just nu.
Jag gnäller fan hela tiden.
Måste boka en resa eller något snart innan jag fullkomligt avlider i detta kräk-klimat och innan jag förpestar hela min omgivning med min klagosång.

Jag måste ha något att se fram emot BASTA.
Just nu känns det bara som att det är jobb jobb jobb.
Vardag, vardag, vardag.
Varje dag ser fan likadan ut.
Varje minut känns så planerad.
Helgerna går i ett.
Finns inte utrymme för någon som helst spontanitet.
Bättre blir det ju inte när mina närmsta vänner lever spontanlivet it self.


Googlade precis semester.
Det skulle jag INTE ha gjort.





Kommentarer
Postat av: jane

hej nice blogg du har!!!kramizzzz

2009-01-20 @ 18:53:44
URL: http://sladdertackan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0