bunkrar upp


Var och beställde 7 flaskor av ett fantastiskt rosévin på Systembolaget förra helgen.
 Drack det när jag var på Torntorget i Halmstad för ett litet tag sen.
Knäppte då en bild på det.
Brukar göra så om jag blir serverad något gott för mitt minne är inte tillräckligt så en bild funkar kämpe bra.
Gick in och visade den på systemet och vips så hade jag beställt några flaskor.

Dagens tips får alltså bli detta goda goda rosévin.
Ni måste bara testa det!
Beställ det själva här!

Johanna, jag sprarar minst en flaska tills det att du är hemma igen.



Kommentarer
Postat av: caroline

Ja har jobbat på TORNTORGET en halv sommar, Mc Pherson va en storsäljare, en klassiker vill ja lova=)

2009-07-08 @ 17:05:52
URL: http://casparson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0