Gunnar guldsmed

ÄNTLIGEN!!!!!!


Jag & M var och beställde ringar idag.
Känns så fantastiskt hätfigt och kul!
Vi gick till Gunnar Guldsmed som ligger i stan.
Vi beställde vanliga släta ringar.
KUL är att dom blir handgjorda här i Varberg.
Var en fantastiskt trevlig kvinna som vi fick en massa hjälp av så det fanns ingen tvekan om var vi skulle köpa dom.
Egentligen skulle vi bara "kollat" där lite idag men i och med att hon var så himla hjälpsam och verkligen tog sig tid trots att klockan var över stängning så slog vi till på direkten.
Så ska ni köpa ringar eller andra smycken så kan jag verkligen rekommendera Gunnar Guldsmed
Nu längtar jag het hysteriskt till den 17:e då våra förlovningsringar är klara!




Efter att vi bestämt ringar gick vi och firade med lite mat från Stanton's.
MYS!




Kommentarer
Postat av: angelica

På min födelsedag! Sicket sammanträffande ;) Hoppas det löser sig med ditt huvud snart. Puss

2009-07-01 @ 23:02:05
URL: http://ango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0