kalla mig gärna firarn!

Förlovning & husköp verkar dra en hel del hit.
Så himla KUL när ni lämnar en kommentar.

Just nu händer det så mycket så jag hade kunnat sitta och spotta ur mig inlägg varje minut men jag har som tur är annat att göra också.

Nu ska jag ner på stan och möta upp Sofia för ett glas av något gott.
Vi ska fira!
Hinner inte ens byta kläder men det är nästan skönt.
Orkar bara inte styla till mig idag.

Det här med att sitta på golvet är ju helt klart min nya grej.
Har varit ett jävla hallå varje gång jag ska ta en helbild på mig själv innan och det tar typ en timme innan jag blir nöjd men det här nya funkar smidigt!
Kontorskläderna på, nu sticker jag.
Vi ses kanske på stan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0