be om ursäkt!!!!


Bankmötet blev inställt så jag åkte till Emelie på kurortsstaden efter jobbet.
Där fick jag mig en rejäl massage.
Skönt men ont.
TACK snälla Emelie för en välbehövd massage.
Du är sååå duktig.
Nästa vecka ska jag få mig en hotstonemassage.
Mycket spännande!

Efter behandlingen gick vi ner till Harrys för en öl och lite kvällsmat.
Vi blev super missnöjda.
Fick vänta på maten i över en timme då det hade blivit något fel.
Okej alla kan göra fel men man kan åtminstonde be om ursäkt.

Istället för en ursäkt kom dom och slängde fram maten.
Dom sa inte ens Varsågoda???

Blev mätt av all väntan så jag rörde knappt maten.
Då vi skulle betala sa jag att vi inte var riktigt nöjda med bemötandet.
Killen var glad och så men vi fick fortfarande INGEN ursäkt.
Fel gör vi alla men det är oftast sååå himla lätt att rätta till genom att bara be om ursäkt.

Anyway, vi hade en jätte mysig kväll.
Luktade semester mer än någonsin idag.











GOD NATT!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0