en sån dag

Idag är jag pain in the ass.
Vet inte varför och jag har inte en endaste anledning men jag hugger så fort jag får läge.
Kom nu på kvällen bara helt pang bom.
NO MERCY
Usch jag tror snart att jag får stänga in mig i sovrummet och hålla käften så jag slipper förpesta mina medmänniskors kväll.

Antingen är jag en surmus eller så är jag bara väldigt mycket kvinna idag.

Imorgon ska jag ha en fantastisk fredag på jobbet och sen efter ska jag fira Sofias examen som bara den på Bodegan.
Jäklar va happy jag ska vara imorgon.
Känner det på mig.
Men idag låter jag det vara som det är.
Ska ge min älskade M en puss nu och sen ska jag bara hålla käften.

God natt så länge! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0