ombytt

Ombytt & klar.
Hinner inte direkt bli trött på mina träningskläder.
Älskar mina FREDDY byxor som jag fick av Malin i julklapp.
Dom är som nya.
Snygga träningskläder gör mig tyvärr inte ambitiösare.

Någon som vet hur det "nya" Yoga stället som ligger på Borgmästaregatan här i Varberg är?
Vad ett medlemskap kostar osv.
Jag är riktigt sugen på att börja där men behöver en träningskompis.
Någon som är på?
Ny som gammal vän, spelar ingen roll.


Nä nu har jag inte tid med er.
Och förresten är ni väldigt många här just nu.
Det ger mig SKRIVKRAMP.

Vi ses kanske sen!

Kommentarer
Postat av: Loisa

Freddy är fina grejer! Tråkigt bara att de tappar formen när man använder dem för flitigt... ha det finast!

2009-06-09 @ 17:26:58
URL: http://lajlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0