Min syster!




Älskar den här bilden.

Malin är med i tidningen idag & på Hallands nyheters web-tv.
Kolla här!
Hon kommer efter 2.25min in i klippet.

Fatta att min lilla Malin har blivit så stor.
Vilket också måste betyda att jag börjar bli gammal nu.
Det strålade verkligen om henne igår.
Oh my va stolt jag var.
Ville bara skrika ut att DET DÄR ÄR MIN SYSTER!!!!


Hon gick även balen förra året.
Här kan ni se hur hon såg ut då med gips och allt.
Känns som att hon har växt massor bara det sista året.




Kommentarer
Postat av: Sandra

åhh vilka fina bilderr .) så fin hon var. visst känns det konstigt när det är ens lillasyrra? åhh! men jag kan inte annat än hålla med dig. man vill bara skrika ut det haha.

2009-06-08 @ 19:54:42
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är världens bästa storasyster. Tack för all hjälp igår. Det var tack vare dig alla tyckte att jag var så snygg!

Jag älskar dig mest av alla <3

2009-06-08 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0