SIS!

Malin bor hemma hos oss nu lite i veckan.
så mysigt!
Kollade film igår i sovrummet och det slutade med att vi sov alla tre i min & M's säng.
Jag låg i mitten och svettades större delen av natten men det var två stycken som sov som gudar vill jag lova.
Det är så KUL nu när man kan umgås på riktigt.
Har alltid tyckt att de tre åren som skiljer oss har varit så mycket men kanske inte så värst mycket längre.
Jag & Malin kan ryka ihop, vi kan skratta, gråta, gapa som INGA andra.
Oftast inga mellanlägen men just nu är vi bara såå tighta och äntligen får jag reda på lite details.

Nä nu måste jag återgå till matlagningen som vi håller på med här hemma.
Om M har tur så är vi klara tills han kommer hem från träningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0