engaged!!!!

kan inte fatta.
Jag sitter i köket och M ligger och vilar just nu.
Solen strålar utanför och allt känns som en saga.
Kan inte förstå att jag har en ring på min vänstra hand. Att jag är förlovad med världens mest fantastiska man, Mikael.
Så underbart men svårt att greppa.
Jag hade verkligen inte en aning om att detta skulle ske.

Jag trodde att det skulle bli en vanlig mysig fredagskväll igår. Istället blev det den bästa kvällen i mitt liv.

Det är mycket snutte-plutte-gull här hemma just nu vilket säkert kommer att färga av sig här som ni redan märker så ni som är lite allergiska mot det bör hålla er bort ett tag.

Vi är lyckligast!

(provisoriska ringarna)

Hela historien kommer senare.



TACK för alla fina grattis-samtal, sms, och kommentarer här.
Det värmer ska ni veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0