god kväll!

Ikväll har jag tränat med Emelie & Sofia.
Var så jäkla trött innan jag väl kom dit men jag tvingade mig och gud så skönt det är.
När jag väl är där älskar jag det men det är just vägen dit som kan vara jobbig och kännas pissig.
Vi har redan planerat morgonlöpning på Mallis. Ska bli kul och se om det bara är prat eller om vi förverkligar det.
Nu har vi ätit kvällsmat. Det blev Mikes favvo, Wraps.

Ingen rolig bloggdag idag.
Imorgon tror jag allt att jag ska ha med mig kameran till gymet så jag och Sofia kan ha photoshoot när vi grinar som mest illa.
Kunde väl varit kul för er mina kära vänner...

Nu ska vi kolla Packat & Klart här hemma.
Känns som att John Blund kan komma och ta oss när som helst.
Bäst att sluta.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0