God morgon min sol!

Har duschat & satt i linserna.
Nu är set småpill kvar innan jag är klar för den här torsdagen.
Det är super ljust ute varje morgon nu vid 06.15. Snart är det sommartid vänner!

Igår var Mike med mig och handlade nya fina blommor som vi kan pimpa vårat hem med.
Han är så snäll min man.
Efter det åkte vi och handlade lite inför kvällsmaten som blev pressad potatis, kycklingfilé & bearnessås med en fin sallad till.
Det var det det fick bli när vi hade "jämkat" i affären.
Jag äter gärna bulgur, couscous, quinoa ja you name it men det avskyr han så istället för pommes som han helst hade velat ha så fick det bli det mycket godare alternativet pressad potatis.

Ge & ta, det är det livet går ut på.
Jag ska bara försöka lära mig det.
Ibland kan det vara lite my way or no way at all men, still learning to fly!

Nu ska jag kleta på lite mascara, dricka ett glas Brämhults och kolla Nyhetsmorgon.

Hoppas ni får en bra torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0