kvinnokväll

Imorgon har jag något att se fram emot.
Vi ska ha kvinnokväll.
Jag, min mamma, min faster Karina, Sofia & hennes storasyster Ida.
Blandade åldrar med andra ord och jag är som vanligt yngst.

Vi har planerat denna kväll länge men alltid svårt att få våra scheman att gå samman men nu är det dags.
Ida ska för första gången sen hon blev mamma till underbara lilla Olle gå ut en sväng,
STORT!
Vi har inte bestämt exakt vad vi ska göra men en och en annan mojito är givet.
GRAPPA är duktiga på drinkar så vi tittar säkert in där en sväng.

ååå jag längtar så.
Kommer bli så mysigt!

Är ni redo kvinnor?


Kommentarer
Postat av: mamsen

Yes, I`m ready!Love mojitos...mamsen

2009-03-05 @ 20:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0