M

har precis ätit lite kvällsmat med Mike.
Försökte hålla honom hemma från träningen idag men här sitter jag själv så det gick inget vidare.
Det är inte ofta jag försöker hålla honom hemma men idag var jag så sugen på att umgås.
Vi har knappt träffats denna veckan.
Bara sagt God morgon och God natt!
Ikväll ville jag bara umgås med honom och inte göra ngonting.
Och det var längesen vi satt i köket UTAN tv, dator och annat och bara pratade så när vi gjorde det idag så blev jag extra sällskapssjuk.
Jag klängde på honom som en apa i hallen men det hjälpte inte.
Torsdagsträningen är tydligen bäst, viktigast och roligast.
Tänk om vi kunde ha samma träningsmoral jag och han....
Jag hade ju varit så fit!



Nu ska jag kanske ta en nap i soffan och vakna till liv igen när mitt hjärta kommer hem.



Jag & M midsommar -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0