Mike is in heaven

Ikväll ska vi och bowla med mina föräldrar och min lillasyster.
Kul att göra något sånt en helt vanlig tisdag.
Idag har M fått hem Canal+ boxen. Ja ni fattar ju.
Här ett himla ståhej. Är så rädd att detta ska bli en samlingsplats för alla världens fotbollsmatcher och att vårat samliv är över men det ska jag sätta stopp för.
Någon måtta får det vara.
Men han är glad min Mike.
Detta är hans dröm som han äntligen har fått igenom.
Han slutade för knappt en timme sen och han har redan varit på posten och hämtat ut paketet plus installerat skiten.
Detta är IMPORTANTE saker som ni säkert förstår för gud va det går undan.

Nu ska vi äta gulaschsoppa.

Kommentarer
Postat av: Micke

Länge leve sporten! När blir det "Canal+invigningfest" med chips och öl? ;-)

2009-03-17 @ 18:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0