mitt huvud

Igår blev det inget bloggande. Efter 2 dagars konstant huvudvärk orkar man inte mycket.
Jag fick sushi igår och M hämtade pizza till sig plus lite godis för att lindra det värsta.
Han tog hand om mig bra och jag vet att det är skittråkigt även för honom att jag har ont i huvudet var och varannan dag. Man blir inte helt sig själv när man nästan ständigt har ont.

Nu  har jag ÄNTLIGEN bokat tid för ett läkarbesök. Idag ska jag och ta lite prover på sjukhuset och förhoppningsvis så kan jag få reda på vad det är som har hållt på att göra mig galen i snart 2år.

Om ni har tips att ge så skriv gärna dom här nedan i kommentarsfältet eller maila mig på [email protected] ni får självklart vara anonyma om ni vill.


Idag har jag ingen känning i huvudet, peppar peppar... Hoppas att jag slipper det idag så jag kan njuta av lite helg!
Idag är även M matchledig så vi får se vad vi hittar på efter sjukhuset.

Trevlig lördag vänner!

Jag återkommer senare.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova Spikmatta, ligg på den minst 30 min om dan!funkar skitbra för mig.köp på asia! hoppas de hjälper!

2009-03-21 @ 09:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0