Sofia har skaffat blogg!!!

Jag blir så exalterad!
Jag har fått mycket valuta för mitt tjat det senaste.
Först Johanna och nu Sofia.
Vinden har vänt!
Sofia har alltså skaffat sig en blogg så gå in på länken ovan vid hennes namn och lägg till som favorit för det här kommer bli mycket nöje kan jag lova.
Sofia, jag ser fram emot en massa goda recepttips och annan kul läsning!





Bloggträffarna kan börja.
Åå va mysigt.
Alla tar med sig sin laptop och sen dricker vi mojitos & rödtjut, fixar till designen på våra bloggar och skriver fantastiska inlägg.
Vilken succé det kommer bli!

Nu känns inte steget så långt till att Ida också ska skaffa sig en (MAMA) blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0