supermarket

Onsdagar är mikes träningslediga dag i veckan så då brukar jag passa på att ta hjälp av honom hemma med diverse saker. Idag var det storhandling på schemat.
Förstår egentligen inte varför jag tar med mig mannen. Han är helt hemsk.
Allt ska övervägas och hela tiden tjatar han om samma jävla saker.

"Det där blir bara gammalt, ida. Det där äter du inte upp. Du har 3 paket hemma redan. Det där har jag rensat ut flera gånger för det har ruttnat i kylskåpet. Ja köp den jävla juicen så kan vi ruttna hemma för till Mallorca lär vi inte komma."


Jag får liksom smyg lägga i varor i kundvagnen. Men den där blippen låter ju varje gång blipp och då blir jag oftast tagen på bar gärning, SCHEISE!

Vi fick trots det med oss tre stora påsar.




Jag är en slösare, det är liksom jag!


Kommentarer
Postat av: Micke

Ser att du lyckades smuggla ner en Brämhults juice... Var inte det lika dyrt som knark? ;-)

2009-03-26 @ 12:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0