torsdagen

började med att solen sken och det var vår ute.
Jag tog på mig min vårjacka och toppade med en mössa som M hatar.
Han tycker inte att jag ser klok ut i den så jag tar på mig den ibland när jag är ensam.
Denna gången fick den vara på i bilen till jobbet.


Sen övergick våren till snöstorm.
Tur att mössan var med!

På kvällen kom mormor, morfar & mamma på lite kex och ost fika.
Mormor kollade lite hur vi ska gå till väga med mina gardiner till vardagsrummet.
Snart ska vi sätta igång så dom kommer upp detta året.


Efter många protester lyckades jag ta en bild på min lilla mormor.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker att mormor är riktigt snygg i håret, hon klär i det gråa!

2009-03-13 @ 18:55:39
URL: http://johannahenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0