jag är en svikare!

haha jag hade lovat filmer från i lördags men HELL NO.
Gud jag trodde att det var lite roliga och festliga videos jag hade filmat men please PLEASE help me.
Jag har gått igenom ALLA nu för det var ett X antal stycken och det finns inte en chans i helvete att jag lägger ut dom här.
Jag skriker wohoooo på varenda jävla film och är helt exstas. Alla dansar och har kul men jag och min röst.
För helvete kvinna, ta och håll käften!

Mike tog min kamera igår på morgonen och skulle kolla bilderna från festen och jag skämdes till och med inför min sambo när han tittade på filmerna. Försökte hysteriskt slita den från hans händer men det gick inte.
Jag la mig med kudden över huvudet och sov ytterligare 3 timmar.
A sleep of shame.


Så sorry mina vänner, det blir ingen video denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0