Aldrig mer Blå Dörren

William åkte precis ut.
Skit också men kul att det har gått så bra som det har gjort och gud va spännande det har varit.
Vi är fortfarande med i fancluben och nu har jag lärt mig lite om poker så nu kommer vi att följa honom mer.

Var och hämtade mat till mig & M innan som vi skulle äta innan finalen började.
Jag stannade till utanför Blå Dörren då det fanns en ficka ledig precis utanför men jag fattar inte varför.
Blå Dörren har allvarligt talat den mest otrevliga personalen.
Varje gång tänker jag att dit ska jag fan aldrig mer gå och denna gången var absolut den sista.
Skicka iväg hela jävla personalen på charmkurs.
Dom har inte varit trevliga en enda gång.
Finns tusen bättre ställen jag hellre lägger mina pengar på.
Och är det inte jävligt ofräscht & ohygieniskt att folk som håller på och gör baguetter och annan mat har flera ringar på fingrarna?
Får man ens ha det?
Finns ju bestämmelser för allt sånt där så det vore konstigt om man fick ha ringar på sig när man jobbar med mat.
Tänk vad mycket bakterier.
UHY!
Min baguette kommer snart upp om jag tänker på det mer.

Och om man vill ha en räkbaguette som kostar 75 spänn så ska det vara mycket räkor på.
Nu har dom snålat färdigt med sina räkor tänkte jag idag och då sa jag till.
Och vad får jag för snorkigt svar??
Jo att då får du betala 15kr extra.
Alltså inte den där trevliga tonen utan bara uppläxande och otrevligt.
Först blir man paff och lite ställd att kvinnan ens kan prata i och med att hon inte ens sagt hej än.
Sen fann jag mig och sa men vadå jag betalar 75kr för en baguette med räkor och då vill jag ha den fylld med räkor.
Kvinnan lägger på 2 till små räkor.
MEN TACK SÅ HIMLA MYCKET!


Aldrig mer Blå Dörren.
Möjligtvis om dom byter ut hela personalen eller om någon annan tar över stället och styr upp det hela för som det är nu så är det under all kritik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0