GRILLA MIG

Du heter: Ida Bengtsson

Smeknamn: lill-ida

Har du något utländskt påbrå? Nej
Låt som när du är ledsen sörjer till? Motorhomes - Into the night eller Eskobar - Someone new

Beroende av: M

Vem behöver du mest just nu: M

Vad tror folk om dig? Ingen aning och tur är kanske det 
Vad får du oftast komplimanger för? Min sambo ger mig komplimanger varje dag om allt. Han är duktig på det. Inget specifikt.

Brukar du skratta för dig själv? Ooo JA! skrattar åt mig själv minst 10gånger om dagen. Och tro pelle det. Vi har ju samma humor jag och jag.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Love u. Puss

Var bor du? i Varberg

Trivs du där:  Ja, alla mina nära och kära bor ju här!

Äger du några converse: Ja, vita skinn.

Sprit, cider, vin eller öl: Mousserande vin!

Brukar du bli för full: NEJ. Mina närmsta kan nog på en hand räkna mina fyllor.

Vad har du för mobil operatör: Telenor.

Är du allergisk i mot något: Katt, pollen.

Har du haft sex idag:  Nej.

Nästa mål i ditt liv: hemligt.

Hur svarar du i mobilen:  A det är Ida.

Vem ringde du senast? M

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag sa att jag hade betalat en räkning med hans dosa. Ja det är så det brukar gå till. Jag har hand om Mikes dosa och sen har jag full access till Mister M's konto. SKITBRA!

Antal timmar sömn inatt: 7

Sov du ensam: Nej såklart inte.

Brukar du komma i tid: så gott som alltid!

När mår du bra: 355dagar om året mår jag BRA!

När blev du fotad senast: Igår.

Hur känner du dig nu: Känner mig som varje måndag. lite bättre kanske. Nedräkningen inför Mallis har börjat....

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Jag tycker inget om fötter. Förresten, jag har en halv tå. Ja jo det är sant.

Vad saknar du: Inget faktiskt!

Hade du en bra kväll igår: Väldigt bra kväll. Massa mys och god mat på Lugnet.

Favorit dryck på morgonen: ett glas Brämhults apelsinjuice.

Rakar du benen: Ja ibland festar jag till det.

När brukar du oftast gå och lägga dig: 22.30 kanske

Är du blyg? Inte direkt. Inte alls faktiskt.

Sysslar du med någon idrott: nej. Gym är ingen idrott.

Vill du hellre ha mail än brev: ja det är väl enklast och snabbast.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja jo det tror jag säkert. Eller kanske mer förälskelse.

Har du spytt offentligt: Ja det har jag nog hunnit med.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Svinga med snabeln kanske.

Är du nöjd med ditt liv: MYCKET!

Är du bortskämd: Ja

Vad gör du i morgon: Jobbar från 8-17 sen Pilates hemma i vardagsrummet.

Vad är det värsta du vet? Rasism och när mina nära är olyckliga.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på om det är lönevecka eller sista veckan innan 25:e.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Inte en aning.

Vad längtar du till? Mallorca i april.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja absolut!! Jag har dom bästa.

Vad använder du för shampoo? Just nu garnier.

Vad är det finaste du fått? Min sambo!

En speciell dag du minns:  17:e april 2007

Hur gammal är du:  21 snart 22

Tycker du om någon just nu:  Ja!

Om fem månader: Har jag the time of my life och är lite brunbränd och lycklig efter en underbar sommar.

Du samlar på: Gammal skit.

Gröna eller röda äppeln: Gröna utan prickar.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mike eller Mamma vid första samtalet. Sen blir det Johanna & Sofia.

Gillar du golf: Nej.

Vilken tid gick du upp idag: 06.15

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: JA!! folk borde nog släppa loss på lite mer känslor och gråta oftare.

När grät du senast: Igår. Jag håller mig från att gråta och blir väldigt macho om det är något som man verkligen borde gråta för och i stället har jag på senare tid börjat gråta för sjuka saker. Igår fällde jag t.ex. en tår för att jag hade missat en räkning på 1900kr på biljäveln. jesus!!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Långresa med M, en Balenciaga till mig och kanske spara lite till ett kommande hus?

Bär du glasögon eller linser: Både och. Linser på dagen och glasögon på kvällen.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Såklart inte viktigt men kul.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Mellan 8-9 om det inte har varit festligheter.

Har du piercing: nej den är tack o lov borta.

Vill du gifta dig: Ja!

Vill du ha barn: Ja!!!

Solar du ofta: Nej, är inte det obvious?

Är du bra på att laga mat: Ja hyfsat. Jag tycker att det är väldigt kul med mat men det beror såklart med vem man jämför sig med. Sofia är min matgud.

Är du flygrädd: lite.

Hur vig är du: Ganska vig faktiskt.

Är du musikalisk? Jag kan inte sjunga eller spela instrument men jag har ett öra för musik.

Vad dricker du helst när du är törstig: Coca-cola tyvärr!

Vilken är din favoritglass: Nötkrokant/88:an

Tror du på ett liv efter döden: Jag vet inte. För stora ting för mitt lilla huvud.

Tycker du om sushi: Ja det har blivit en favorit. Jag testade helt fel första gången men nu älskar jag det!

Vad äter du helst när du ser på film: Grönsaker & dip.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja! Still going strong.

Har du tandläkarskräck: JA fy katten.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Det varierar.
Vilken ögonfärg har du: Grön-blåa

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Nej. En sak i taget.

Biter du på naglarna: Nej

Röker du: En på fest någon gång. Är så nöjd med att ha slutat vardagsröka! Mår som en gud.

Hur ofta tränar/motionerar du: Alltså det är lite till och från. Jag tränar för att jag vill. Inte för att jag måste vilket resulterar i någon till några gånger i veckan. Max.3 gånger på en vecka. Någon vecka inget alls. Finns redan för mycket "måsten" så jag behöver inte ett till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0