Oj oj oj ...

Oj oj oj vad många ni är nu.
Är det all kärlek som lockar?

Studsade nästan upp imorse.
Livet som nyförlovad är underbart. Allt känns väldigt enkelt.
Jag ska ta vara på varje sekund.

Igår hade vi jättemysigt hos våra föräldrar.
Först var vi hos Mikes föräldrar och åt.
Solen sken så vi satt ute och solade.
Nu är jag halvvägs in i familjen Johansson!



Sen åkte vi till mina föräldrar.
Mormor och morfar var också med på middagen.
Vi åt oxfilé och potatisgratäng. Till efterrätt blev det den bästa äpplekakan med vaniljsås.
Jag & M fick en förlovningspresent av mamma och pappa.
Ett jättefint Mateus fat och en liten påskkyckling.

Tack!

Malin åker till Mallis idag.
Trevlig resa sis!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till förlovningen :)

2009-03-30 @ 19:18:03
URL: http://saandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0