what a wonderful day!

Har haft en riktigt bra söndag.
Jag & M tog oss ut på en promenad i hyfsad tid i förmiddags.
På prommis!
Mike ville så gärna gå till Lugnet och  tro pelle att han alltid vill hem till mina föräldrar när han inte behöver lyfta ett finger där. Han blir alltid EXTRA ompysslad och bortskämd där.
Om jag säger något han ska göra så är mamma där direkt och gör det istället eller säger till mig att låta stackars Mikael vara ifred.
"Låt honom vila Ida, han är ju trött."

M spexar för första gången framför kameran.

Solen sken hela eftermiddagen och vi satt endast i t-shirt på altanen och drack kaffe och solade.

Sen lagade mamma som vanligt sjukt god mat åt oss alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0