bra blandning

Idag är det husvisning.
Känns mycket spännande men samtidigt nervöst.
Jag kan fan inte sånt där.
jaha där var en planka röten what to do liksom?
Jag är ju som ni märkt väldigt optimistisk och super naiv.
Ja herregud inga problem, det är väl bara att riva upp hela skiten och sätta nytt??
kom igen, det blir kul!



Alltså jag har ingen koll på vad som är viktigt, vad man ska kolla osv. så ikväll har vi valt att ha med oss mina päron.
Mamma för att hon lite är som jag, positiv som fan och kan se alla möjligheter.
Jag hade lätt kunnat börja gråta på 2sek om jag bara skulle dit med M och pappa.
Dom är liksom lite för realistiska ibland och det gillar oftast jag inte alls.
Känns alltså som att vi kommer att bilda ett mycket bra team ikväll.


Kommentarer
Postat av: angelica

Gud vad spännande. Hoppas det går bra! Vad säger vi om lördagen? Än så länge är det du och jag hoppas jag. Efter emma jobbat klart tilkommer även hon. Vet du några mer som är laddade och vill hänga på? Puss

2009-05-11 @ 18:17:16
URL: http://ango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0