gula jävla lampa

Här var allt som en helt vanlig morgon.

Tills en lampa helt plötsligt började blinka HYSTERISKT.
Jag ringde M på videosamtal för att fråga vad fan det var för hysterisk lampa.
Han sa åt mig att direkt köra till vägkanten och kolla i lilla boken i bilen.

Jo men visst vettu.
Den gula lilla lampan var varningslampa för punktering!

M frågade då mig om det syntes något på däcken?
-Nä vadå, eller hur ser man att det är punktering? svarar jag mitt lilla nöt.
Det hade tydligen hela Mikes arbete kul åt sen.
Kul att man kan roa dom små liven.

Jag är inte gjord för att klara sånna där situationer.
Jag kissar typ ner mig och gråter samtidigt som jag hejdlöst viftar med diverse saker framför ansiktet för att kyla ner mig själv.
Kort sammanfattning, KÄRRINGABRUS.

Skit samma till slut fick M komma och rädda mig.
Vi fick bytt bil så jag kunde fortsätta min resa ner mot Halmstad något försenad men med en bra ursäkt.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0