Good morning sunhine, eller INTE

 

Var inte alls här igår.

Jobbade hela kvällen så jag hann inte med er.

KUL att jag vaknade 07.33 idag med M jämte som sov som en gris.

Är ju bara det att han börjar 07.00 och jag börjar 08.00.

Han hade redan försovit sig och ja i vanliga fall brukar jag ju ha mer än 27min på mig från det att jag vaknar tills det att jag är på jobbet men inte idag.
Snacka om HAPPY FRIDAY, eller INTE!!!!!!!!
Skapligt nöjd över att jag hann till jobbet i tid.

Vill egentligen inte dela med mig av för privata ting här och jag ska inte heller göra det men MY GOD.
Min fästman är totalt retarded på morgonen.
Jag är den tysta. Bara låt mig vara så blir allt bra.
Men M han sjuuuuuuunger gamla hits och egenkomponerade låtar, spottar ur sig konstiga ord, drar sina internskämt som han har med Klas & Doffe klockan sju, seven,siete på morgonen.


Jag förstår att detta kanske kommer som en chock för er.
Söta, snälla, underbara M ballar ur.
Låter säkert helt osant i era öron men detta är fan dagens sanning.
Jag lovar, hade ni hört honom sjunga EN av alla hundra låtar så hade ni dött.
Ni fattar ju att detta bara inte är OK!!

Satan, vilken traumatisk morgon jag har haft.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0