ja

 

Mamma, pappa & Malin är här ikväll.

Jag & mamma slängde ihop supergod kvällsmat medan karlarna skruvade ihop bordet och fick upp lampan.
Så nu är nya matplatsen invigd.
Känner mig så himla nöjd över att jag inte gav upp när jag inte hittade något runt bord som passade i början.
Ett runt bord är väldigt mysigt.

Nu har vi spelat in Bonde som vi ska strax ska börja kolla på.

På lördag har jag, Johanna & Angelica planerat utflykt.

Vi ska bland annat besöka Boarp som ligger lite utanför Båstad och kolla lite inredning.
Jag ska köpa nya tabletter till nya köksbordet.

Nä nu blir det soffan.

Ses imorgon!

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Tjoho! Hoppas ni får en toppen vistelse i Båstad och så får ni besöka Ittala outletten också, och se om det är något att ha :)

Jag är lite sugen på att dricka lite vin på lördags afton och träffas, så känn på saken och hör av er när ni kommer hem! Back to study! Puss Emma

2009-11-13 @ 09:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0