konsumera mera!

 

Internet är skapligt dyrt just nu.

Jag klickar hem saker mest hela tiden.

Har i princip bara köpt vår nya matta till vardagrummet i butik, resten är webshoppat.

Köksstolarna kommer jag att få innan fredag men köksbordet fanns tyvärr inte i lager förrän i slutet på december och jag klarar inte av att vänta så jag hittade ett liknande på ILVA istället.

Hoppas på att köket är komplett i slutet på nästa vecka.

 

Lite annat krafs från ILVA
FÖRTYDLIGANDE
Jag har INTE köpt prylarna ovan.
Bara lite inspiration.




Kommentarer
Postat av: angelica

Jag är så spänd på huset Ida. Får komma förbi någon dag och se hur ni har det. Puss

2009-11-04 @ 20:32:09
URL: http://ango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0