yesteryou yesterme yesterday

 

Igår började jag & Johanna kvällen med middag hemma hos henne.

Vi fixade till fläskfilé i ugnen med färska örter och lite delikatesspotatis till.
Behöver jag säga att det smakade fint?

Sen gick vi bort till Ronja där inflyttningsfesten var i full gång.
Väldigt fin lägenhet!

Vi avslutade på Red Room.
Tjejen som spelade i pianobaren var helt grym.
Fantastisk röst.
Jag & Johanna stod vid pianot och skrek till tonerna av Imagine.
Vi var i vårt esse!






 


BRA KVÄLL!


Kommentarer
Postat av: LOTTA

Ida! Hon som spelade på pianot i lördags heter Lisa, min FAVVO!! =) www.myspace.com/lisaljungberg .. hon släpper snart en skiva =) Fina bilder, jag sakner er!!PUSS

2009-10-26 @ 22:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0