en helg utan er

 

Har inte haft uppe datorn på hela helgen.

Är något slags rekord.

Väldigt skönt men nu är jag sugen på att bombadera er med inlägg igen.

Fredags kvällen hos Johanna var super.
Vi åt toppen god mat från Tovedals och delade 2 flaskor rödtjut vilket resulterade i huvudbank större delen av lördagen men det var det värt.

I lördags hann jag både med långfrukost på Mignon med M och en tur på stan plus Gekås.
Gekås var helt hysteriskt.
40min kö innan man ens kom in.
Flera kvinnor försökte förgäves gå före.
Apapapa.... det kunde dom glömma när jag & Malin stog i kön.
Vi tillrättavisade snabbt dom som försökte.

Fick handlat det vanliga krafset.
Sockar, skurmedel ja you name it för 1500kr.
KUL KUL


På väg till Johanna!


Kommentarer
Postat av: A

Var ifrån kommer dina kläder?



Super fina!

2009-10-05 @ 19:22:15
Postat av: Ida

A: Tack A!

Klänningen kommer från butiken NOON som ligger på Kyrkogatan, stövlar från Vagabond, armlös kofta från Gina Tricot & mockajacka från MQ.

2009-10-05 @ 19:36:26
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Mike

snygg pose med benen lillan!!!



puss

2009-10-07 @ 16:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0