kära!


Jo jag vill bara berömma min underbara Mike.
Han har verkligen fått ta över alla sysslor den senaste veckan efter alla mina krämpor.
Idag var han först och höll på med huset.
Sen fixade han Mc Donald's fika till mig som alltid går ner, även vid den värsta tandvärken.
En muffin är princip det enda jag har fått i mig idag.
Bättre än inget.
Efter det har han städat hela lägenheten samt tvättat & lagat mat.
OCH passat upp mig.

Ta vara på dina nära & kära.
Skäm bort din kära EXTRA mycket just när dom har en sån där jobbig dag som jag har idag.
Det gör så otroligt mycket.

Nä nu vill M & Klas att jag ska kolla Bonde med dom i vardagsrummet så det är dags att ta sig ur sängen en stund.






Kommentarer
Postat av: Mike

Tack babe, det va roligt att höra!!



puss

2009-10-15 @ 06:40:52
Postat av: Anonym

Ni är så söta! Och jag är lika lycklig jag över mitt liv och min underbara trolovade sambo! :)

Önskar er all lycka!

2009-10-15 @ 10:55:09
Postat av: Ida

Anonym: Tack snälla du!

Ibland behöver man påminna sig själv om hur bra man har det.

Och visst är det fantastiskt att vara förlovad!



all lycka till er också!

2009-10-15 @ 13:18:01
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0