pengarna rullar

Good morning sunshine!

 

Har sovit gott inatt så nu känner jag mig som en ny människa.

Igårkväll passade jag på att klicka hem nya köksmöbler samt kartelllampan jag har längtat efter i flera år nu.

Jag älskar webshopping!

allt kommer levererat hem till dörren om 3-6 arbetsdagar vilket är blixten när det kommer till möbler.

Jag var på MOORE furniture och hörde mig för om lite möbler.

Där var 6 veckor ingenting...

Men jag är en hetsig jävel så nu har jag fått klickat hem precis samma saker men som inte alls tar så lång tid.

BRA!

 

Idag ska vi plocka lite här hemma. Eventuellt köpa en tv till sovrummet och åka och betala en matta som vi fick lånat hem igår.

Vårt hem börjar likna något...
Nu blir det frukost framför Nyhetsmorgon.

Ses senare!

 


Kommentarer
Postat av: m

hej! låter härligt med hus,massa shopping ! :) ha en härlig helg =D

2009-10-30 @ 12:59:24
URL: http://mirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0