God only knows

 

Fyyy.

Har ni någonsin vaknat av att ni gråter i sömnen?

Det hände mig för första gången inatt.

Jag hade en sån hemsk mardröm att tårarna bara sprutade.

Helt fruktansvärt.

Känns inte som att jag kommer bli människa på hela dagen.

Men att då ha någon som ligger jämte och bara tar tag i en och håller om en är...

Ja jag vet inte hur jag i ord ska förklara, men helt fantastiskt och helt underbart tryggt är väl något snarlikt det jag kände inatt.

Nu har vi vaknat till liv här hemma.
Vi har legat i sängen och kollat lite olika saker på datorn tillsammans och pratat en massa om framtiden....
Spännande!


Jag bjuder på en låt så länge.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0