den långa after worken

 

Vi började med lite bubbel hos mig.

Någon timme senare blev det drinkar på Grappa.

Hallonmojitos & min favvo baileys med krossad is.

Vi var inne en snabb sväng på Oscars också men Red Room var inte öppet så vi gick där ifrån ganska snabbt.

Sen var vi mogna nog att besöka Cheers and beer som förvånade.

Säga vad man vill om det stället men DJ'n gjorde en riktigt bra kväll.

Vi satt och fullkomligt studsade upp och ner vid bordet.

Musiken var helt grym! 

En bra blandning som man sällan numera serveras när man går ut.
Det är så mycket antingen eller.
Varför?







En sjukt bra fredag.
Vi kanske ses nästa!




Kommentarer
Postat av: Kariin

Snygg du blev i håret! Och klänningen är kanon!

Kram

2009-09-20 @ 19:04:27
URL: http://somethingileft.blogg.se/
Postat av: Ida

TACK Karin!



Jag gjorde håret på lördagen så detta är inte resultatet.

Kul att du tyckte att det var OK iaf för jag själv kräktes på det!



Hörde att din mamma ska ta över vår fina lägenhet.

KUL!!

Hon kommer trivas hur bra som helst för den är verkligen så fin.

Kommer sakna den.



Hoppas allt är bra!



Kram

2009-09-21 @ 08:28:46
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0