INSPIRERA

 

Vi var på 10-års jubileumet av butiken Inspirera i Särö igår.
Bara en massa fina ting överallt.

Nu när mitt lite lugnare liv förhoppningsvis ska börja är jag så sugen på börja pyssla.
I helgen tänkte jag köpa hem lite blommor och ge mig ut i naturen och plocka hem lite höstiga saker så som rönnbär & mossa.

T j e j e r,
jag tänkte att vi skulle ta en tur nu någon dag snart och åka till mysiga blom- & inredningsbutiker och shoppa loss till våra hem.
Vi får planera in det!





Visst blir man just, Inspirerad!


Ljusslingan som finns med på några bilder är precis en sådan jag har tjatat om att jag ska ha på min altan den dagen jag skaffar hus.
Nu har jag skaffat hus så nu har M lovat att fixa en slinga till mig.
HÖG mysfaktor!






Kommentarer
Postat av: angelica

Ååå vad mysigt. Jag är på utflykten. Om bara vi kunde få en lägenhet snart också så blir det finnemang! Puss

2009-09-30 @ 19:14:26
URL: http://ango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0