jag

 

Jag var bara så trött igår så jag låg i sängen hela kvällen med undantag när M serverade thaimat. 
Vi hittade inget badrumsskåp igår så vi får fortsätta leta.
Bygghemma.se är en sida jag har börjat besöka och dom har också lite badrumsskåp så vi ska nog tids nog finna något.

Det enda jag hittade igår var två helt fantastiska filtar.
Så typiskt mig att två filtar är det första jag köper till huset.
Hoppas inte att M läser detta men det var filtar som var gjorda till bebisar.
Jag vet det låter helt sjukt dumt att köpa det när man inte har bebis men ni förstår inte hur fina och mjuka dom var.
Jag och mamma gick igång totalt när vi såg dom och när vi kände på dom var vi i himlen.
I vilket fall så är jag helt överlycklig över dessa fina filtar som i princip täcker min lilla kropp.
Jag lovar att jag ska visa dom senare.
Ni kommer förstå mig, det är jag säker på.




Planerad inflyttning är 28:e oktober.
Med andra ord bara en månad kvar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0