tiderna förändras och vi med dem


I går var jag så busy så jag hann inte ens svänga förbi här och hälsa trevlig tisdag.

Johanna var hos mig hela kvällen och Ida & sötaste Olle var också förbi och hälsade på så jag hade en fin tisdag med goda vänner.


I kväll ska vi hem till mormor & morfar på lite kvällsfika och bildvisning.
Morfar är hobbyfotograf och i och med alla deras resor har de bilder från hela världen.
Vi barnbarn har alltid älskat att kolla på dessa.
Förr var det diabildsvisning på en vit dörr förslagsvis. Nuförtiden visas bilderna på en platttv.
Tiderna förändras och vi med dem.


I dag står Thailand på tur så jag & M kommer att kunna drömma oss tillbaka till paradiset.
Dags att boka ny resa inom kort.


Ses senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0