inskrivning


I morgon ska vi till MVC på inskrivning.
Jag känner ju mig väldigt ogravid så jag hoppas att hon kan få mig lugn.
Kanske kan jag få se en liten skymt av bebisen om jag har tur. Eller bara få höra det lilla hjärtat slå...

Hoppas, hoppas..
I vilket fall är det inte långt kvar tills vi kommer att få se den lill* nu.

Fick ni fjäskat till er ett snabbt ultraljud innan rutinultraljudet?

Jag förstår inte hur jag skulle kunna hålla mig till vecka 20?
Kommer inte på fråga.
Men sen är jag ju som en bebis också...






Kommentarer
Postat av: Ida

I vecka 8-9 med O, hade aldrig heller kunnat hålla mig!



2010-08-17 @ 20:43:56
Postat av: Hanna

Jag var på det i vecka 12, man behöver det för att fatta att den är där inne!

Men tyvärr får man varken se eller höra på inskrivningen... Men det är häftigt ändå, lycka till!

2010-08-17 @ 23:13:24
Postat av: Ida

Ida: vilken tur att jag har dig! Längtar tills vi ska vara mammalediga ihop.



Hanna: ja jag behöver se det lilla livet för att kunna försöka förstå vad som är på gång. Skõnt att höra att det finns fler.

2010-08-18 @ 21:12:10
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0