Dagarna du minns!


I februari åkte jag & M på en efterlängtad semester.
Vi ville ha åkt på en långresa bara vi två innan det var dags.
Vi pratade nämligen om bebis redan då fast det visste nästan ingen om.

Är så glad att vi kom iväg på den resan.
Det var det bästa vi har gjort.

Jag, M, sol, bad på de finaste stränder vi skådat, långa middagar med massa prat om framtiden, paraplydrinkar, massa hålla handen och bara vi.

Vad vi inte visste då när vi låg i varsinn solstol och snackade bebis var att vi några månader senare skulle få beräknat födelsedatum just precis ett år senare.

Kanske är det därför tårarna nästan rinner när jag ser den här reklamen.

Livet är inte dagarna som passerar, det är dagarna du minns!













Kommentarer
Postat av: Hanna

TIPS!!

Köp denna bok! jag köpte den först nu i vecka 20. Fick den idag och ångrar att jag inte haft den tidigare. Den är så mysig!

http://www.presenteriet.se/presenter-bocker/15-gravid.html

2010-08-26 @ 21:09:53
Postat av: Ida

Hanna: fasen, den var slutsåld.... men tack för tipset!

2010-08-26 @ 21:25:50
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0