Lördag


Mina vänner har dragit ihop lite julfirande.
Så här såg inbjudan ut så nu vet ni vad jag har för mig i dag.

Det sistnämnda hoppar jag och kulan av förklarliga skäl.


Hej Flickor!

Lördagen den 18 December är reserverad för en heldag med tjejgänget innan det är dags för oss alla att stänga in sig i stugorna med familjen över julehelgen.

Dagen börjar kl 13.30 på Grappa för en Brunch och när alla är mätta och belåtna är det dags för årets juldopp.
...
kl 15.00 beger vi oss ner mot Kallbadhuset, där dom som vågar/kan och vill får ta sig ett uppfriskande dopp i det blå eller avnjuta värmen och den fina utsikten i bastun.
Vi avslutar på Kallis med en dusch och makeover inför kvällens arrangemang.
Nästa anhalt är xgatan, där kvällen bjuder på 3- rätters, bubbel och drinkar i massor.

Vid 18-tiden kommer vi delas in i matlagnings team för att tilllaga kvällens middag.
Under kvällen kommer vi få smaka ett flertal olika drinkar och avslutar senare med en julklappslek innan klackarna tas på för att stega mot Oscars Nightclub.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0