fel klädval

 

Var hos en kiropraktor igår.

Ska gå till botten med min huvudvärk nu så detta var en bra början.

Känner mig något mör idag men jag tror att detta faktiskt kan hjälpa.



I vilket fall så hade jag helt FEL kläder på mig.

Åkte direkt efter jobbet så jag hann inte hem och byta.

Jag hade klänning & strumpyxor.

Okej tänker ni.
Men vänta, det kommer.


Klänning innebar att jag alltså var tvungen att ta av ALLT.

Under hade jag INTE en enkel slätstruken BH.

Nej nej. Här snackar vi spets á la spets.

Under strumpbyxorna hade jag INTE heller ett par svarta slätstrukna trosor.

Nej, nej här var det röda spets som hysteriskt lyste igenom.

Alltså fy fan jag har inte känt mig så FEL på bra länge.
Fick hålla mig från att börja gapflabba när jag stog där i en svart spets-bh, något hängiga strumpbyxor och ett par röda spetstrosor som ville allt annat än att vara diskreta.

Herregud.


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0