svar på tal!

 

Postat av: anonym

Hur träffades du & M?
Svar:
Jag & M blev fint ihopparade av vår vän Sofia.

Vi hade aldrig tidigare setts men jag hade på skämt sagt till Sofia att jag ville träffa en kille med sportjacka som gillade långa promenader och tydligen så tyckte hon att han stämde in på det.

Hela storyn kan du läsa här.



Postat av: sofia kollberg

lammfilten var helt enkelt för liten för mig insåg jag bittert då jag sov över sist. så min stora fråga är: När ska den komma till sin rätt;) puss till er på syren, ni är bäst!
Svar:
haha! inte en aning men inom 5 år eller så kanske...



Postat av: a

Skulle precis fråga den första frågan men då får jag ställa något annat. Vad har du läst för utbildningar och vad jobbar du med idag?
Svar:
Jag läste Samhäll/Spa på Drottning Blankas Gymnasieskola i Varberg.
Utöver det har jag inga direkta utbildningar. Jag arbetar som butiksansvarig på Dialect.



Postat av: Anonym

varför har johanna h lösenord?? tråkigt värre ju... :(
Svar:
Hon känner nog att det passar henne bättre. Förstår att det är många som tycker att det är tråkigt då hennes blogg är grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0