hög på kaffe?

 

Blev sent igår.

Var tänkt att vi bara skulle kolla film och halvsova i soffan men Johanna kom förbi och tog en kopp kaffe vid 21-tiden. 
Super mys och massa inredningssnack. 
Kunde inte somna på länge sen efter det men när John Blund till slut kom och tog mig, ja då var det visst någon som körde igång ett nattligt sms-race.
Skulle INTE bjudit min vän på kaffe.
HERREGUD.

Första sms:et kom 01.53, andra 02.08 och det sista kom vid 04.25 och löd:

Jag vet ju att jag inte kan dricka kaffe efter 18, mitt dumma nöt!
Nu ligger jag här klarvaken av allt koffein...sablarns också!

Thanks for the information!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför bloggar johanna anonymt nu?? Säg till henne att öppna för allmänheten för bövelen! ;)

2010-01-26 @ 18:40:14
Postat av: Ida

Anonym: Jag ska absolut framföra din åsikt till Johanna!

2010-01-26 @ 19:47:30
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: johanna

Det är viktigt att du hänger med i mitt liv. Oavsett vad klockan är hjärtat! ; )

2010-01-27 @ 09:58:45
URL: http://johannahenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0