jaaaa, jag ska städa ut julen...snart

 

Färdig med sysslorna!

Jag & M har haft romantisk Mc Donald's middag här hemma med massa tända ljus.

Mer romantiskt än så blir det nog inte idag.

Johanna kommer strax hit.

Stackarn har opererat foten så jag tänkte ta hand om henne lite.

Hon åker till Bahamas om några dagar så jag ska lägga in lite P3 dokumentärer och musik på hennes & Williams ipods.


Förresten, måste man ta bort ljusslingan nu när julen är över?
Jag vill ha den som en året-runt-slinga.
Visst är det OK???





Jaaaa, stjärnan & lill-granen ska bort. En kväll till bara, OK?

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker Du kan ha kvar ljusslingan hela året, den ger ju ett mysigt intryck o skön belysning:) ni har verkligenben toppen fin lägenhet måste jag säga.. Får man lov att fråga vart soffbordet är köpt ? Kram

2010-01-07 @ 16:26:18
Postat av: Ida

Maria: Tack snälla du!

Skönt att höra att jag kan ha kvar slingan.

Soffbordet köpte jag för ett och ett halvt år sedan på Ellos.



Kram

2010-01-07 @ 16:57:53
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0