mitt liv som partyhäst

 

Fick mersmak från nyår så när Sofia i lördags förmiddag kom hem till mig och sa att jag skulle med på fest på kvällen så sa jag snabbt Ja!

Sofia har ju helt missat mitt nya liv som partyhäst nu när hon har varit i USA så hon var lite chockad när svaret kom så snabbt. Förr ville jag ha lite betänketid men inte längre.

Vi träffades i Helénes superfina lägenhet där räkor och ostar stod uppdukat.

Men först skulle Majsan blanda välkomstdrink... Något mer än svag och en sådan senare så var vi alla på bästa partyhumör. 
Efter maten sippade vi lite rödtjut och champagne under tiden vi spelade Alias.
Sen satte vi riktning mot Red Room där kvällens andra drink fick avnjutas.
Där var det som jag mobilbloggade om HALVA PRISET.
En daiquiri för 48 spänn.
Mer sånt och jag kan åka till Thailand 3 gånger om året.

Som ni säkert kan utläsa av raderna ovan hade jag en riktigt bra lördag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0