en till update

 

Hej vänner!

Tänkte bjuda på lite bilder från den senaste veckan.

Annars har jag ingen vidare inspiration till att blogga just nu.. tror att den där efterlängtade systemkameran hade kunnat göra susen..



Jag & M hade mysfredag med kräftor och rosé på vår altan.

Vi invigde Johanna & Williams nya loungeavdelning.


Sen hade vi lite tjejkväll som började hos mig och avslutades med rosé & passionfruktsjuice på Bodegan.

Helgen avslutades med att vi körde en spontan söndagsgrillning på Syren.
Vi var nästan fullt hus.

Mycket mys!

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Ida! Vilka fina bilder du har lagt upp! =)



Vilken sida brukar du beställa ditt IDsmink från?

Puss

2010-06-09 @ 16:29:08
Postat av: Ida

Lotta: Hej Lotta!

Är du hemma nu??

Jag beställer alla skönhetsprodukter från feelunique.com

Allt är mycket billigare där än här hemma, likaså ID sminket.

Tar några dagar innan du får hem det men det är gratis frakt på allt så jag tycker absolut att det är värt det.



Puss

2010-06-09 @ 16:36:57
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Ida

Hej gumman.

Okej, då ska jag prova där.

Var på ansiktsbehandling igår hos Veronica som mamma jobbar med. Hon erbjuder sminkkvällar, där man betalar 160:- så får man lite tilltugg osv så hjälper hon till att sminka, ger tips och så får man 15 % på alla hennes produkter. Hon har bland annat ID och Matis. Självklart kan man ta med lite champagne eller rosé... :) Tycker du att det låter intressant? Jag har redan anmält ett gäng men tänkte höra med er också.



Jaaaa, jag är hemma för sommaren nu : ) Kom hem i söndags kväll. Vi måste ses en dag, mkt nu innan Spanien bara - åker söndag. Så sen får vi ses :)

Puss

2010-06-10 @ 09:27:35
Postat av: Anonym

Kolla in bellme.se idag!!! ID!

2010-06-12 @ 19:10:19
Postat av: johanna

Hej babe! Jag har hittat en sida som säljer sådana där Tolix stolar som du vill ha. www.maryshouse.se massa fina grejer på den sidan=)

2010-06-14 @ 19:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0