äntligen

 

Äntligen!!

Rätt låt vann.

Nu är det fest.

Ses ute!


Kommentarer
Postat av: mamsen

Heja Anna? Karina röstade på Pernilla...gick väl sådär!Erik gillade Timotej...vi undrar varför...Stefan och Mikael är stolta för dom visste hela tiden att Anna skulle vinna=) Trivs du i glitterkavajen?

2010-03-13 @ 22:28:34
Postat av: Ida

Mamsen: Ja HEJA Anna!!

Äntligen vann rätt låt.

Erik är ju ute och simmar. Karina är väl ute och cyklar.

Tyvärr hade jag, pappa & Micke rätt hela tiden.

Glitterkavajen sitter fint. Känns som rätt klädval såhär i schalgertider.



Hoppas ni har en bra kväll.

Ikväll ska kavajen ut och dansa.

puss & kram

2010-03-13 @ 22:50:45
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Rebecka

Hej igen Ida!



kul att rätt låt vann men vilken var det då? Rätt val med paljetter iallafall. Snyggt!



Ja det var inte precis igår vi sågs. Nu befinner jag mig som du förstod i Vancouver för ett halvårs studier inom landskapsarkitektur.



Distansförhållandet är mellan mig och min vän Johanna som skriver från New York. Vi har ett band tillsammans kallat AB synth, därav bloggen!



Ha det fint och hopaps att kvällen var till belåtenhet. Nu ska jag själv göra mig iordning för att berika vancouvers nattliv!

kram

Rebecka

2010-03-14 @ 03:37:36
URL: http://www.absynthindustries.blogspot.com
Postat av: Ida

Rebecka: Kolla in låten som vann igår på den här länken http://www.youtube.com/watch?v=KABPicHZqrs

Hejade på Salem Al Fakir också, mycket för att han är så bedårande söt.



Ja jag fick ju paljetta till mig själv nu när det var schlagerfinal!



Vancouver verkar superhäftigt. Vet du vart det bär hän sen efter det här halvåret? Finns det någon plan?

Själv är jag mer fast än någonsin här nu efter husköpet men jag trivs bra med det. Får se världen på de årliga resorna i stället.



Ha en mysig söndag!

Kram

2010-03-14 @ 16:55:56
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0