ett skämt, två skämt


Är på stor-lugnet.
M tränar. Helt ok i dag men vad sägs om träning på fredag kl.19.30 i Veddige?
Den heligaste tiden på hela veckan.
Det är ett skämt. Ett stort sådant.

Men det är förbjudet att gnälla på fotbollen.
Jag vet det och jag ska inte men för h.......

På tal om skämt så är det andra för dagen min kattallergi som ingen tar hänsyn till.
Mamma och pappa är inne på andra katten som heter Nisse men som är en tjej.

Ja ni fattar ju.

Dags att bege sig hem  nu innan jag kliar ut hjärnan.








Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej Ida!



tänkte dra dagens tredje skämt men får återkomma med det...



ville bara säga att jag läser din fina blogg som får mig att romantisera om varberg. kika gärna in på min som mest handlar om djur men också storstadsliv och ett distansförhållande...



ha det fint och tack för läsningen!



mvh

Rebecka från den mest fantastiska gymnastikförening varbergs gif!



www.absynthindustries.blogspot.com

2010-03-09 @ 20:57:24
URL: http://www.absynthindustries.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Hej Ida!



tänkte dra dagens tredje skämt men får återkomma med det...



ville bara säga att jag läser din fina blogg som får mig att romantisera om varberg. kika gärna in på min som mest handlar om djur men också storstadsliv och ett distansförhållande...



ha det fint och tack för läsningen!



mvh

Rebecka från den mest fantastiska gymnastikförening varbergs gif!

2010-03-09 @ 20:59:22
URL: http://www.absynthindustries.blogspot.com
Postat av: Ida

Rebecka: Men HEJ Rebecka!

Gud, det måste vara hundra år sedan. Minst.

Hur är allt med dig?

Kollade in din blogg och om jag förstod det rätt så bor du i Canada?

Vad pysslar du med där? Och var bor din kärlek?



Att min blogg får dig att romantisera om Varberg var en av de finaste komplimanger jag har fått här på bloggen. Tack för det!

Besöker du Varberg någon gång?



Take care over there!

Kram

2010-03-10 @ 20:22:51
URL: http://idabengtsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0