nya semestermål

 



Vill tillbaka.
Känns som att man aldrig varit iväg nu efter 2 dagar på jobbet.
Livet är så enkelt när man är iväg.
Ska ta och boka något nytt snart om det så är om ett år vi åker iväg nästa gång så är det underbart att alltid ha något framför sig.

Om allt går som jag vill så blir det Italien i sommar.
Någon som vet något bra ställe man kan hyra?


Mormor & morfar har nyss varit här på kvällsfika. Har visat alla bilderna från Thailand.

De åker dit imorgon.

Är det några som är beresta så är det sjutton dem.

Det är inte många länder i världen som de två inte har besökt.
Häftigt!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Ida! Låter som att ni haft en underbar resa! :) Vad kostar en sådan resa som ni gjorde ungefär? Hur länge var ni borta?



Sen är jag lite nyfiken på din blogg... Hur många besökare? Tjänar du pengar på att driva bloggen? Hur mkt isf? Tips för att bli en bra bloggare?

2010-03-11 @ 10:03:41
Postat av: Ida

Anonym: Flygstolarna gick på 7500kr per person.

Vi var borta i 2 veckor.



Jag har runt 200 unkika läsare om dagen och jag tjänar inte ett korvöre på min blogg.



Har nog inga direkta tips då jag inte ser mig själv vara en avancerad bloggare.

Men om jag ser på de bloggar jag tycker är bra och läser så har alla mycket bilder och är lagom personliga. Man ska inte ge ut sig för mycket men lite lagom. Men mitt tips är att lägga upp mycket bilder helt enkelt.

Lycka till!

2010-03-11 @ 20:05:09
URL: http://idabengtsson.se
Postat av: Charlotte

Jag har varit i Italien en gång o d var fantastiskt, finaste stället jag varit på:). Terracina hette de, en mysig liten stad vid Medelhavet, 10 mil söder om Rom. Verkligen genuint o knappt ngn turism, mest italienare själva. Gamla gubbar som spelar kort vid havet, tempel från antiken på berget man ser från havet m.m.

2010-03-12 @ 00:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0